Page 313 - Stk 2015 Bildiriler E-Kitap
P. 313
SHALL , Alfred, ( 1895 ), Principles of Economics, 3rd. Edition, Macmillan and Co., Ltd,
London, p 825..
McRAE-Williams, P. (2004), Wine and tourism: cluster complementarity and regional development.
in Smith, K.A. and Schott, C. (2004) eds Proceedings of the New Zealand Tourism and
Hospitality Research Conference 2004, Wellington, 8-10 December. pp. 237-245.
MEVLANA KALKINMA AJANSI-MEVKA-(2011). TR 52 Düzey 2 MEVKA Bölgesi Turizm
Sektörünün Kümelenme Analizi ve Makro Düzey Stratejik Planı, Konya.
MORIC, Ilia (2013). “Clusters as a Factor of Rural Tourism Competitiveness: Montenegro
Experiences”, Business Systems Research, 4(2), pp. 94-107.
OĞUZTÜRK, Bekir Sami ve Kazım SARIÇOBAN, (2013), Küresel Rekabette Kümelenme ve
Ġnovasyonun Rolü, Sosyal ve BeĢeri Bilimler Dergisi, 5 (1), ss. 94-104.
PIRNAR, Ġge (2008), Ġzmir ve Turizm Kümelenmeleri, Beyond Dergisi, 9(12), pp. 30-35.
PORTER, Michael. E. (1998). Clusters and The New Economics Of Competition Harvard Business
Review, 76 (6), pp. 77-90.
SAĞ, Zafer, (2015), Daday Kaymakamlığı, Mülakat, 28/03/2015 tarihinde görüĢüldü.
SARKIM, Mustafa (2007), Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Turistik Ürün ÇeĢitlendirme
Politikaları ve Antalya Örneği, Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü,
BasılmamıĢ Doktora Tezi, Ġzmir
SAYIN, Meral ve Erol SAYIN, (2010), GiriĢimcilik ve Ġnovasyonun Küme OluĢumunda Etkisi ve
Devlet Yardımlarının Önemi, Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2
(1), ss. 143:156.
TAġ, Hasan Fehmi, (2015), Daday Belediye BaĢkanlığı, Mülakat, 27/03/2014 tarihinde görüĢüldü.
TUTAR, Filiz, Erdinç TUTAR ve Mehmet Vahit EREN, (2011), Bölgesel/Yerel Ekonomik
Kalkınmanın PopülerleĢen Yeni Aktörü: Kümelenme. Uluslararası Alanya ĠĢletme Fakültesi
Dergisi, 3(2), ss. 94-116.
TÜRKAY Oğuz (2010). Sektörel Kümelenmelerde ÇalıĢma KoĢullarının Algılanması: Sultanahmet
Turizm Kümelenmesi Örneği, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt. 28; ss:
145 – 154.
WAITS, Mary, Jo, (2000), The Added Value Of The Ġndustry Cluster Approach To Economic
Analysis, Strategy Development, and Service Delivery. Economic Development
Quarterly, 14(1) pp. 35-50.
ZEYREK, Ali Nadir, (2008), Besni’de Alternatif Turizm Potansiyeli, Gaziantep Üniversitesi, Sosyal
Bilimler Dergisi, 7(2), ss. 451-466.
http://www.daday.gov.tr/default_B0.aspx?content=314 24/04/2015 tarihinde eriĢildi.
http://www.kuzka.gov.tr/#, 20/02/2015 tarihinde eriĢildi.
http://www.sadibeyciftligi.com/tr/hakkimizda.html, 22/02/2015 tarihinde eriĢildi.
299
London, p 825..
McRAE-Williams, P. (2004), Wine and tourism: cluster complementarity and regional development.
in Smith, K.A. and Schott, C. (2004) eds Proceedings of the New Zealand Tourism and
Hospitality Research Conference 2004, Wellington, 8-10 December. pp. 237-245.
MEVLANA KALKINMA AJANSI-MEVKA-(2011). TR 52 Düzey 2 MEVKA Bölgesi Turizm
Sektörünün Kümelenme Analizi ve Makro Düzey Stratejik Planı, Konya.
MORIC, Ilia (2013). “Clusters as a Factor of Rural Tourism Competitiveness: Montenegro
Experiences”, Business Systems Research, 4(2), pp. 94-107.
OĞUZTÜRK, Bekir Sami ve Kazım SARIÇOBAN, (2013), Küresel Rekabette Kümelenme ve
Ġnovasyonun Rolü, Sosyal ve BeĢeri Bilimler Dergisi, 5 (1), ss. 94-104.
PIRNAR, Ġge (2008), Ġzmir ve Turizm Kümelenmeleri, Beyond Dergisi, 9(12), pp. 30-35.
PORTER, Michael. E. (1998). Clusters and The New Economics Of Competition Harvard Business
Review, 76 (6), pp. 77-90.
SAĞ, Zafer, (2015), Daday Kaymakamlığı, Mülakat, 28/03/2015 tarihinde görüĢüldü.
SARKIM, Mustafa (2007), Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Turistik Ürün ÇeĢitlendirme
Politikaları ve Antalya Örneği, Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü,
BasılmamıĢ Doktora Tezi, Ġzmir
SAYIN, Meral ve Erol SAYIN, (2010), GiriĢimcilik ve Ġnovasyonun Küme OluĢumunda Etkisi ve
Devlet Yardımlarının Önemi, Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2
(1), ss. 143:156.
TAġ, Hasan Fehmi, (2015), Daday Belediye BaĢkanlığı, Mülakat, 27/03/2014 tarihinde görüĢüldü.
TUTAR, Filiz, Erdinç TUTAR ve Mehmet Vahit EREN, (2011), Bölgesel/Yerel Ekonomik
Kalkınmanın PopülerleĢen Yeni Aktörü: Kümelenme. Uluslararası Alanya ĠĢletme Fakültesi
Dergisi, 3(2), ss. 94-116.
TÜRKAY Oğuz (2010). Sektörel Kümelenmelerde ÇalıĢma KoĢullarının Algılanması: Sultanahmet
Turizm Kümelenmesi Örneği, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt. 28; ss:
145 – 154.
WAITS, Mary, Jo, (2000), The Added Value Of The Ġndustry Cluster Approach To Economic
Analysis, Strategy Development, and Service Delivery. Economic Development
Quarterly, 14(1) pp. 35-50.
ZEYREK, Ali Nadir, (2008), Besni’de Alternatif Turizm Potansiyeli, Gaziantep Üniversitesi, Sosyal
Bilimler Dergisi, 7(2), ss. 451-466.
http://www.daday.gov.tr/default_B0.aspx?content=314 24/04/2015 tarihinde eriĢildi.
http://www.kuzka.gov.tr/#, 20/02/2015 tarihinde eriĢildi.
http://www.sadibeyciftligi.com/tr/hakkimizda.html, 22/02/2015 tarihinde eriĢildi.
299