Page 734 - Stk 2015 Bildiriler E-Kitap
P. 734
LER, Philip, Nancy LEE; (2006).Kurumsal Sosyal Sorumluluk,1.Baskı.İstanbul: Kapital
Medya Hizmetleri A.Ş.

ÖZALP, Şan. (1996). İşletme Yönetiminde Sosyal Sorumluluk, Anadolu Üniversitesi Öğretim
Fakültesi Dergisi, 2(1), 41-50.

ÖZGEN, Ebru; (2007). Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kavramı ve Çalışan Memnuniyetine Etkisi,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 8: 1-6.

PAETZOLD, Kathrin; (2010). Corporatesocialresponsibility (CSR): An international
marketingapproach, Hamburg: DiplomicaVerlag.

SETHİ, Suresh. P; (1975). Dimensions of corporatesocialperformance: An analyticalframework.
California Management Review, 17(3), 58-64.

TÜKEL, İrem Begüm; (2008). Sosyal Pazarlama ve Reklam: Dergi Reklamlarına Yönelik Bir
Analiz, Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi,
İzmir.

Türkiye'deKurumsal Sosyal Sorumluluk Değerlendirme Raporu, 2008, UNDP, erişim:
http://kssd.org/wp-content/uploads/2013/06/KSS-Durum-Raporu.pdf.

Türkiye Grup ve Zincir Oteller Gelişim Endeksi, 2014, Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler
Birliği, erişim: http://www.aktob.org.tr/pdf/GHGindex.2014.pdf.

VU, Uyen, (2004). MeasuringGoodCorporateCitizenship, CanadianHrReporter, Mar 8, ss.3-4.

YILDIRIM Ali, HasanŞİMŞEK; (2006).Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri,
Güncelleştirilmiş ve Geliştirilmiş 5. Baskı, Ankara: Seçkin Yayıncılık.
   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739