Page 179 - Stk 2015 Bildiriler E-Kitap
P. 179
TÜNCÜ, Özkan ve DEMĠR, Mahmut; (2003). “Konaklama ĠĢletmelerinde Ġnsan Kaynakları
Kapsamında ĠĢgücü Devir Hızının Analizi ve Muğla Bölgesi Örneği”, Dokuz Eylül
Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 5(2), Ġzmir.

UNITED NATIONS WORLD TOURISM ORGANIZATION; (2015a), “Turizmde Global Etik
Ġlkeler”, http://ethics.unwto.org/sites/all/files/docpdf/turkey.pdf EriĢim Tarihi: 16/02/2015.

UNITED NATIONS WORLD TOURISM ORGANIZATION; (2015b), “Global Code of Ethics for
Tourism”, http://ethics.unwto.org/en/content/global-code-ethics-tourism EriĢim Tarihi:
16/02/2015.

UZUN, Veysel; (2013), Etik, Ahlak ve Liderlik Kavramları ve Etik Liderlik, Gebze Yüksek Teknoloji
Enstitüsü Sosyal Bil. Enst. YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Gebze.

WALTE, Alf H.; (1995), Business Ethics and Tourism: From Micro to Macro Perspectives, Tourism
Management, 16 (4), 263-268.

WHEELER, Marion; (1995). Tourism Marketing Ethics: An Introduction, International Marketing
Review, 12 (4), 38-49.

YAMAN, H. Ruhi; (2003), “Skinner’s Naturalism as a Paradigm for Teaching Business Ethics: a
Discuss from Tourism”, Teaching Business Ethics, 7 (2), 107-122.

YAZICIOĞLU, Ġrfan ve BOYLU, Yasin; (2003), Dünya Turizm Örgütünün Belirlediği Etik Kodları
ve Kodların Türkiye’de Uygulanmasına ĠliĢkin Bir AraĢtırma, Turizm Akademik, 2:41-57.

165
   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184