Page 177 - Stk 2015 Bildiriler E-Kitap
P. 177
ĠRÇĠVĠ, Burak Murat ve YEġĠLTAġ, Mehmet; (2015). Etik Kodları ve Turizm. Detay
Yayıncılık, Ankara.
DEMĠREL, Hilal; (2009), ÇalıĢanların ĠĢ Tatminlerinin Etik Davranma Eğilimleri Üzerine Etkisi:
Ankara’daki Seyahat Acenteleri Üzerine Bir Alan AraĢtırması, Hacettepe Üniv. Sosyal Bil.
Enst. YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Ankara.
ERGÜN, Özgür; (2005). Otel ĠĢletmelerinin Pazarlama Faaliyetlerinde Etik: Ġstanbul’da Faaliyet
Gösteren BeĢ Yıldızlı Otel ĠĢletmeleri Örneği, Sakarya Üniv. Sosyal Bil. Enst.
YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Sakarya.
FENNELL, David A.; (2000), “Tourism and Applied Ethics”, Tourism Recreation Research, 25 (1),
59-60.
FENNELL, David A. ve MALLOY, David Crusie; (1999), “Measuring the Ethical Nature of Tourism
Operators”, Annals of Tourism Research, 26(4), 928-943.
FENNELL, David A. ve PRZECLAWSKĠ, Krzysztof; (2003), Generating Goodwill in Tourism
Through Ethical Stakeholder Intreractions. (Inside) D.J. Singh and R.K.S. Timothy
Tourism and Host Communities (Der.), pp.135-152. Dowling: Cabi Publishing.
GUNN, CLARE A. ve VAR, Turgut; (2002), Tourism Planning: Basics, Concepts, Cases, New
York and London, Routledge.
HOLDEN, Andrew; (2005), Tourism CPRS and Environmental Ethics”, Annals of Tourism Research,
32 (3), 805-807.
HOLJEVAC, Ivanka A.; (2008), “Business Ethics in Tourism-As a Dimension of TQM”, Total
Quality Management Journal, 19 (10), 1029-1041.
HOOD, Jacqueline N. ve LOGSDON, Jeanne M.; (2002), Business Ethics in the NAFTA Countries: A
Cross-Cultural Comparison, Journal of Business Research, 55 (11), 883-890.
KARAYĠĞĠT, Çağıl.; (2004), BeĢ Yıldızlı Otel ĠĢletmelerinde ÇalıĢanların Etik DavranıĢları Üzerine
Bir Uygulama, Dokuz Eylül Üniv. Sosyal Bil. Enst. YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi,
Ġzmir.
KARWACKĠ, Judy ve BOYD, Colin; (1995), “Ethics and Ecotourism. Business Ethics”, A European
Review, 4 (4), 225-232.
163
Yayıncılık, Ankara.
DEMĠREL, Hilal; (2009), ÇalıĢanların ĠĢ Tatminlerinin Etik Davranma Eğilimleri Üzerine Etkisi:
Ankara’daki Seyahat Acenteleri Üzerine Bir Alan AraĢtırması, Hacettepe Üniv. Sosyal Bil.
Enst. YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Ankara.
ERGÜN, Özgür; (2005). Otel ĠĢletmelerinin Pazarlama Faaliyetlerinde Etik: Ġstanbul’da Faaliyet
Gösteren BeĢ Yıldızlı Otel ĠĢletmeleri Örneği, Sakarya Üniv. Sosyal Bil. Enst.
YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Sakarya.
FENNELL, David A.; (2000), “Tourism and Applied Ethics”, Tourism Recreation Research, 25 (1),
59-60.
FENNELL, David A. ve MALLOY, David Crusie; (1999), “Measuring the Ethical Nature of Tourism
Operators”, Annals of Tourism Research, 26(4), 928-943.
FENNELL, David A. ve PRZECLAWSKĠ, Krzysztof; (2003), Generating Goodwill in Tourism
Through Ethical Stakeholder Intreractions. (Inside) D.J. Singh and R.K.S. Timothy
Tourism and Host Communities (Der.), pp.135-152. Dowling: Cabi Publishing.
GUNN, CLARE A. ve VAR, Turgut; (2002), Tourism Planning: Basics, Concepts, Cases, New
York and London, Routledge.
HOLDEN, Andrew; (2005), Tourism CPRS and Environmental Ethics”, Annals of Tourism Research,
32 (3), 805-807.
HOLJEVAC, Ivanka A.; (2008), “Business Ethics in Tourism-As a Dimension of TQM”, Total
Quality Management Journal, 19 (10), 1029-1041.
HOOD, Jacqueline N. ve LOGSDON, Jeanne M.; (2002), Business Ethics in the NAFTA Countries: A
Cross-Cultural Comparison, Journal of Business Research, 55 (11), 883-890.
KARAYĠĞĠT, Çağıl.; (2004), BeĢ Yıldızlı Otel ĠĢletmelerinde ÇalıĢanların Etik DavranıĢları Üzerine
Bir Uygulama, Dokuz Eylül Üniv. Sosyal Bil. Enst. YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi,
Ġzmir.
KARWACKĠ, Judy ve BOYD, Colin; (1995), “Ethics and Ecotourism. Business Ethics”, A European
Review, 4 (4), 225-232.
163