Page 456 - Stk 2015 Bildiriler E-Kitap
P. 456
Araştırma, Hospitalityclup internet sitesi ile sınırlıdır, ancak derinlemesine gözlem ya da anket
gibi farklı araştırma yöntemleri kullanılarak da bir çok benzer siteyi içine alan kapsamlı bir
araştırmaya ışık tutmaktadır. Ayrıca bu alanda faaliyet gösteren turizm organizatörlerine ve tanıtım
şirketlerine tüketicilerin beğeni düzeyini takip etme ve bu yönde güzergah belirleme açısından yön
verebilmektedir.

KAYNAKÇA
ARNDT, Johan; (1967), “Role of Product-Related Conversations In The Diffusion of a New Product”,

Journal of Marketing Research, 5, ss: 291-295
ATEŞOĞLU, İrfan ve BAYRAKTAR, Sumru; (2011), “Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Turistlerin

Destinasyon Seçimindeki Etkisi”, ZKÜ Sosyal Bilimler Dergisi, 7 (14), ss: 36-108
BARBER, Peggy and WALLACE, Linda, (2009), “The Power Word Of Month Marketing”,

American Library, EbshoHost Veritabanından 2.03.2015
JONES, ScotT A.; AIKEN, K. Damon and BOUSH, Davıd M.;(2009), “Integrating Experience,

Advertising, and Electronic Word of Mouth”, Journal of Internet Commerce , 8, ss: 246–267

KAŞLI Mehmet; İLBAN, Mehmet Oğuzhan ve ŞAHİN, Bayram; (2009), “Modern Pazarlama
Stratejileri: Ab Ve Türk Turizmi”, Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, C.8 (27), ss: 079-098

KOZINETS, Robert V.; VALCK, Kristine de; WOJNICKI, Andrea C., and WILNER, Sarah J.S.;
(2010), “Networked Narratives:UnderstandingWord-of-Mouth Marketing in Online
Communities”, Journal of Marketing, 74, ss: 71–89

MEINERS, Norbert H.; SCHWARTING, Ulf and SEEBERGER, Bernd; (2010), “The Renaissance of
Word-of-Mouth Marketing: A ‘New’ Standard in Twenty-First Century Marketing
Management”, International Journal of Economic Sciences and Applied Research, 3 (2)
ss: 79-97

MOLZ, Jennie Germann; (2013), “Social Networkıng Technologies And The Moral Economy Of
Alternative Tourism: The Case Of Couchsurfing.Org”, Annals of Tourism Research, 43, ss:
210–230ODABAŞI, Yavuz ve Gülfidan BARIŞ; (2007), Tüketici Davranışı, Yedinci Baskı,
MediaCat Kitapları, İstanbul, 404s

ODABAŞI, Yavuz ve BARIŞ, Gülfidan; (2007), Tüketici Davranışı, MediaCat Yayınları, İstanbul

ÖZARSLAN, Yasin ve Uygur, S. Meydan; (2014), “Negatif Ağızdan Ağıza İletişim (Wom) Ve
Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim (E-Wom): Yiyecek-İçecek İşletmelerine Yönelik Bir
Araştırma”, Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 28(3), ss: 67-88

SARIIŞIK, Mehmet ve ÖZBAY, Gülçin; (2012) “Electronic Word Of Mouth (Ewom) And A
Literature Review Concerning With The Applications In Tourism İndustry”, Uluslararası
Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 8(16), ss:1-22

442
   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461