Page 479 - Stk 2015 Bildiriler E-Kitap
P. 479
LECLERC, Denis ve Martin N. JUDITH; (2004), “Tour Guide Communication Competence:
French, German and American Tourists’ Perceptions”, International Journal of Intercultural
Relations, No: 28, ss:181-200.

ÖZTÜRK, Yüksel ve Kadir SEYHAN; (2005), “Konaklama İşletmelerinde Sunulan Hizmet
Kalitesinin Servqual Yöntemi ile Ölçülmesi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, Cilt:16,
Sayı:2.

TEMİZKAN, Rahman; (2005), Turist Rehberlerinin Türkiye İmajını Algılamaları, Mustafa
Kemal Üniversitesi, Turizm ve Otel İşletmeciliği Ana Bilim Dalı, Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi,
Hatay.

WEILER, B. ve Romesary BLACK; (2014), “Tour Guiding Research: Insights, Issues ve
Implications”, Tourism Management, 82-86.

YENEN, Şerif; (2007), Turizm Sektöründe Profesyonel Turist Rehberliğinin Yeri ve
Önemi, Bulu, Melih ve İ. Hakkı Eraslan (Editörler). Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Elde Etmede
Turizm Sektörü Sektörel Stratejiler ve Uygulamalar. Yayın No: 2007/1. İstanbul: Uluslararası Rekabet
Araştırmaları Kurumu Derneği (URAK) Yayınları, 923-931.

ZHANG, Hanqin ve Q. Ivy, CHOW; (2004), “Application of Importance-Performance Model
in Tour Guides’ Performance: Evidence From Mainland Chinese Outbound Visitors in Hong Kong”,
Tourism Management, 25 (1), 81-91.

465
   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484