Page 567 - Stk 2015 Bildiriler E-Kitap
P. 567
muş, B., Yurtkoru, S. ve Çinko, M., (2013), Sosyal Bilimlerde SPSS’le Veri Analizi,
Beşinci Baskı, Beta Yayınları, İstanbul.

Ekin, Y. (2011), Etkinlik Turizmi Kapsamında Festivaller ve Antalya Altın Portakal Film Festivali’nin
Yerel Halk Üzerindeki Sosyal Etkileri Konulu Bir Araştırma”, Yayımlanmamış Doktora Tezi,
Antalya.

Gül, E., Erdem, B. ve Gül, M.; (2013), Yerel Festivallerin Etkinliğine Bağlı Ziyaretçi Kazanımları,
Süleyman Demirel Üniversitesi İ.İ.B.F Dergisi, 18(2), ss.213-239.

Günersel, Ş. (1997), Türkiye’nin Turizm Tanıtımında Kültürel Değerlerin Kullanımı ve Önemine Bir
Örnek: Festivaller, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul.

Jago, L. ve Shaw R.; (1998), Special Events: A Conceptual and Definitional Framework, Festival
Management and Event Tourism, 5(1), ss.21-32.

Küçük, M.: (2002), http://unikop.org/makale/KS13-4-02.pdf, Erişim Tarihi: 02.08.2014.
Omaç, F.; (2014), Alaçatı’da Ot Festivali Zamanı, Aktüel Dergisi.
Özdemir, G.; (2008), Destinasyon Pazarlaması, Detay Yayıncılık, Ankara.
Özutku, H. ve Çetinkaya M.; (2012), Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi ve Firma Performansı

Arasındaki İlişkide İçsel ve Dışsal Uyumun Moderatör Etkisi: Türk Otomotiv
Sektöründe Bir Alan Araştırması, Ege Akademik Bakış, 12(3), ss.351-367.
Ural, A. ve Kılıç, İ.; (2013), Bilimsel Araştırma Süreci ve SPSS ile Veri Analizi, Dördüncü Baskı,
Detay Yayıncılık, Ankara.
Visser, G.; (2009), Let’s Be Festive: Exploratory Notes On Festival Tourism in South Africa,
Urban Forum, 16(2-3), ss.155-174.

553
   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572