Page 467 - Stk 2015 Bildiriler E-Kitap
P. 467
Pazarlamanın Yeri ve Önemi”, 13.Ulusal Pazarlama Kongresi, 30 Ekim-1 Kasım 2008,
Adana, ss. 417-422.
KAHRAMAN, Nüzhet ve TÜRKAY, Oğuz; (2011), Turizm ve Çevre, Üçüncü Baskı, Detay
Yayıncılık, Ankara.
KELEġ, Ceyda (2007), YeĢil Pazarlama Tüketicilerinin YeĢil Ürünleri Tüketme DavranıĢları ve
YeĢil Ürünlerin Tüketiminde Kültürün Etkisi Ġle Ġlgili Bir Uygulama, Çukurova
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Adana.
KEMENT, Üzeyir (2013), GeniĢletilmiĢ PlanlanmıĢ DavranıĢ Teorisi Modeli Kapsamında Otel
MüĢterilerinin YeĢil Yıldızlı Otelleri Tekrar Ziyaret Etme Niyetlerinin Ġncelenmesi, Hacettepe
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Ankara.
KÜLTÜR VE TURĠZM BAKANLIĞI; (2015), http://teftis.kulturturizm.gov.tr/TR,14704/turizm
isletmesi-belgeli-konaklama-tesislerine-cevreye-.html, EriĢim Tarihi: 18.02.2015.
KÜLTÜR VE TURĠZM BAKANLIĞI; (2015),
http://www.ktbyatirimisletmeler.gov.tr/TR,11597/cevreye-duyarlilik-kampanyasi-hakkinda-
genel-bilgi.html, EriĢim Tarihi: 18.02.2015.
KÜLTÜR VE TURĠZM BAKANLIĞI; (2015), http://yigm.kulturturizm.gov.tr/TR,11596/cevreye
duyarlilik-kampanyasi-yesil-yildiz.html, EriĢim Tarihi: 18.02.2015
MASTNY, Lisa (2001), “Traveling Light: New Paths for International Tourism”.
Worldwatchpaper 159, p. 88.
POLONSKY, Michael J.; (1994), “An Introduction To Green Marketing”, Electronic Green
Journal, Vol: 1(2), pp.1-10.
PRAKASH, Aseem (2002), “Green Marketing, Public Policy and Managerial Strategies”, Business
Strategy and the Environment, Vol:11, pp.285-297.
SEYHAN, GüneĢ (2010), Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Konaklama ĠĢletmelerinde Çevreye
Duyarlı Uygulamalar ve YeĢil Pazarlama: Örnek Olay ÇalıĢması (Calista Luxury Resort
Hotel-Antalya), Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü YayımlanmamıĢ Yüksek
Lisans Tezi, Ġzmir.
TARINÇ, Abdullah (2012), Otel ĠĢletmelerinde YeĢil Pazarlama Uygulamalarına ĠliĢkin Yönetici
ve ĠĢgören Tutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir AraĢtırma, Gazi Üniversitesi Eğitim
Bilimleri Enstitüsü YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Ankara.
TURHAN, Serap (2010), Turizm ĠĢletmelerinde YeĢil Pazarlama: Marmaris Örneği, Muğla
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Muğla.
UYDACI, Mert; (2002), Yeşil Pazarlama: İş Ahlakı ve Çevresellik Açısından Yaklaşımlar,
Türkmen Kitabevi, Ġstanbul.
VARĠNLĠ, Ġnci; (2008), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ġkinci Baskı, Detay Yayıncılık, Ankara.
YILDIRIM, Ali ve ġĠMġEK, Hasan; (2011), Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri,
Sekizinci Baskı, Seçkin Yayıncılık, Ankara.
453
Adana, ss. 417-422.
KAHRAMAN, Nüzhet ve TÜRKAY, Oğuz; (2011), Turizm ve Çevre, Üçüncü Baskı, Detay
Yayıncılık, Ankara.
KELEġ, Ceyda (2007), YeĢil Pazarlama Tüketicilerinin YeĢil Ürünleri Tüketme DavranıĢları ve
YeĢil Ürünlerin Tüketiminde Kültürün Etkisi Ġle Ġlgili Bir Uygulama, Çukurova
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Adana.
KEMENT, Üzeyir (2013), GeniĢletilmiĢ PlanlanmıĢ DavranıĢ Teorisi Modeli Kapsamında Otel
MüĢterilerinin YeĢil Yıldızlı Otelleri Tekrar Ziyaret Etme Niyetlerinin Ġncelenmesi, Hacettepe
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Ankara.
KÜLTÜR VE TURĠZM BAKANLIĞI; (2015), http://teftis.kulturturizm.gov.tr/TR,14704/turizm
isletmesi-belgeli-konaklama-tesislerine-cevreye-.html, EriĢim Tarihi: 18.02.2015.
KÜLTÜR VE TURĠZM BAKANLIĞI; (2015),
http://www.ktbyatirimisletmeler.gov.tr/TR,11597/cevreye-duyarlilik-kampanyasi-hakkinda-
genel-bilgi.html, EriĢim Tarihi: 18.02.2015.
KÜLTÜR VE TURĠZM BAKANLIĞI; (2015), http://yigm.kulturturizm.gov.tr/TR,11596/cevreye
duyarlilik-kampanyasi-yesil-yildiz.html, EriĢim Tarihi: 18.02.2015
MASTNY, Lisa (2001), “Traveling Light: New Paths for International Tourism”.
Worldwatchpaper 159, p. 88.
POLONSKY, Michael J.; (1994), “An Introduction To Green Marketing”, Electronic Green
Journal, Vol: 1(2), pp.1-10.
PRAKASH, Aseem (2002), “Green Marketing, Public Policy and Managerial Strategies”, Business
Strategy and the Environment, Vol:11, pp.285-297.
SEYHAN, GüneĢ (2010), Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Konaklama ĠĢletmelerinde Çevreye
Duyarlı Uygulamalar ve YeĢil Pazarlama: Örnek Olay ÇalıĢması (Calista Luxury Resort
Hotel-Antalya), Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü YayımlanmamıĢ Yüksek
Lisans Tezi, Ġzmir.
TARINÇ, Abdullah (2012), Otel ĠĢletmelerinde YeĢil Pazarlama Uygulamalarına ĠliĢkin Yönetici
ve ĠĢgören Tutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir AraĢtırma, Gazi Üniversitesi Eğitim
Bilimleri Enstitüsü YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Ankara.
TURHAN, Serap (2010), Turizm ĠĢletmelerinde YeĢil Pazarlama: Marmaris Örneği, Muğla
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü YayımlanmamıĢ Yüksek Lisans Tezi, Muğla.
UYDACI, Mert; (2002), Yeşil Pazarlama: İş Ahlakı ve Çevresellik Açısından Yaklaşımlar,
Türkmen Kitabevi, Ġstanbul.
VARĠNLĠ, Ġnci; (2008), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ġkinci Baskı, Detay Yayıncılık, Ankara.
YILDIRIM, Ali ve ġĠMġEK, Hasan; (2011), Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri,
Sekizinci Baskı, Seçkin Yayıncılık, Ankara.
453